login icon Logowanie / Rejestracja phone icon (58) 346 61 52 | Kontakt: sklep@kozlek.pl
Twój koszyk
Na razie nie masz żadnych produktów w koszyku.
Zapraszamy na zakupy!

Najcześciej zadawane pytania
W tym dziale znajdziesz odpowiedzi na poniższe pytania:
Czy muszę się rejestrować na stronie aby coś kupić?
Tak, rejestracja jest wymagana, podczas rejestracji podawane są wszystkie dane potrzebne do zrealizowania zamówienia i akceptowany jest regulamin serwisu. Dla Twojej wygody czynność ta jest wykonywana tylko przy pierwszych zakupach a swoje dane możesz w każdej chwili zmienić (np. zmienić lub dodać adres dostawy) lub usunąć.
W jaki sposób mogę zapłacić za dokonane zakupy?
W naszym sklepie masz do wyboru wiele możliwości zapłaty – dzięki temu możesz dostosować sposób płatności do kwoty zakupów i swoich preferencji. Dostępne metody:

Płatność internetowa w systemie PayU.pl
Idealny sposób jeśli chcesz zapłacić kartą lub przelewem.

Przelew bankowy
System PayU.pl umożliwia bezpieczną płatność za pośrednictwem większości banków działających na rynku polskim, jeśli jednak Twój bank nie umożliwia takiej płatności lub nie ufasz płatnościom internetowym, zawsze możesz dokonać tradycyjnego przelewu.
Pamiętaj by jako tytuł płatności należy podać numer zamówienia.

Pobranie
Forma zapłaty dla tradycjonalistów – wyższe koszty przesyłki rekompensuje brak ryzyka. Jeśli życzysz sobie właśnie takiej formy płatności – również jest ona dostępna w naszym sklepie.

Bez względu na to jaką formę płatności preferujesz – dokonujesz jej wyboru indywidualnie, w momencie dokonywania zakupów (sprawdź procedurę zakupu). Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej na temat dostępnych sposobów płatności - zapoznaj się z działem Przesyłka i płatności.
Jakimi kartami kredytowymi mogę zapłacić za zakupy?
By obejrzeć pełną listę kart obsługiwanych przez system PayU zapoznaj się z działem Przesyłka i płatności.
Czy ceny towarów zamieszczone na stronie zawierają podatek VAT?
Tak, zgodnie z wymogami prawa ceny produktów zawsze podajemy brutto.
Co zrobić jeśli przesyłka dotarła do mnie uszkodzona?
Szczegółowe warunki reklamacji znajdują się w regulaminie. W razie wątpliwości prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Czy mogę zamówić produkty które nie znajdują się w katalogu na stronie?
Tak, oczywiście można zamówić poszukiwany produkt drogą mailową lub telefoniczną, jeśli tylko będziemy mogli sprowadzić poszukiwany produkt to po uzgodnieniu ceny zrealizujemy zamówienie.
Jak mogę sprawdzić czy poszukiwany produkt znajduje się w waszej ofercie?
Najszybszym sposobem będzie skorzystanie z naszej wyszukiwarki – wystarczy wpisać nazwę lub jej część, lub też część opisu i wcisnąć przycisk „szukaj”


faq

Ile będzie mnie kosztować dostawa produktu?
Koszt dostawy zależy od wybranych: sposobu dostawy i formy płatności.
Z cenami przesyłek możesz się zapoznać odwiedzając dział Przesyłka i płatności.

Uwaga!
Jeśli wartość Twoich zakupów przekracza kwotę 400 zł (brutto) to za przesyłkę kurierską zapłacisz 0 zł niezależnie od wybranej metody płatności.
Jak mam zamówić poszukiwane produkty?
Aby zapoznać się z procedurą zamawiania odwiedź dział Procedura zakupu
Czy mogę zrezygnować ze złożonego zamówienia?
Tak, można bez żadnych konsekwencji zrezygnować ze złożonego zamówienia pod warunkiem że odbędzie się to zanim zamówienie uzyska status „wysłane”.
Za jaką minimalną kwotę mogę zrobić zakupy w sklepie internetowym?
W kozlek.pl nie ma minimalnego progu zamówienia - dla małych zamówień proponujemy wybrać dostawę przesyłką poleconą co zminimalizuje dodatkowe koszty.
Dlaczego przy poszukiwanym przeze mnie produktu nie ma ceny?
Najprawdopodobniej jest to produkt szybko psujący się, którego wysłanie byłoby ryzykowne. W takim wypadku dostępny jest on jedynie na zamówienie telefoniczne lub mailowo z odbiorem w tradycyjnym sklepie na ul. Kombatantów.
Dlaczego mogę zaufać Waszej firmie?
Pierwsze zamówienie zostało złozone w naszym sklepie już w maju 2007 roku i od tego czasu zrealizowalismy już prawie 10 tys zamówień. Ponadto marka "Kozłek" i tradycyjny sklep zielarski istnieje na rynku od 1995 roku. Przez ten czas zdążyliśmy doskonale poznać rynek produktów ziołowych i żywności ekologicznej - służymy Ci naszą wiedzą będąc partnerem godnym zaufania - najlepszym dowodem są opinie zadowolonych klientów..
Dowiedz się więcej o naszej firmie.
Czy dane, które podałem w formularzu są bezpieczne?
Szczegółowo o ochronie danych osobowych traktuje par. 2 regulaminu sklepu. Twoje dane są w pełni bezpieczne a wykorzystywane są jedynie do celów informacyjnych i realizacji zamówień. Aby dowiedzieć się więcej na temat bezpieczeństwa - odwiedź dział Bezpieczeństwo.
Czy sposób płatności poprzez serwis PayU.pl jest bezpieczny?
Jest to jeden z najbezpieczniejszych sposobów płatności – nie tylko w Internecie ale w ogóle. Certyfikat SSL zapewnia ochronę stron internetowych oraz poufność danych przekazywanych drogą elektroniczną. Dzięki temu zabezpieczeniu nie ma możliwości przechwycenia danych przekazywanych za pośrednictwem witryny internetowej. Użytkownicy strony mają absolutną pewność, że łączą się bezpiecznie z właściwym serwisem. W systemie PayU.pl wykorzystywany jest certyfikat bezpieczeństwa SSL - Thawte Technologies Inc. Certyfikaty Thawte są rozpoznawane jako godne zaufania przez wszystkie przeglądarki internetowe. W systemie PayU.pl nie są przechowywane żadne informacje dotyczące dostepu do kont bankowych lub numerów kart kredytowych. Informacje te wprowadzane są wyłącznie na oficjalnych stronach banków oraz u operatora kart płatniczych - firmy PolCard.
Aby dowiedzieć się więcej na temat bezpieczeństwa - odwiedź dział Bezpieczeństwo.
Jaką mam gwarancję jakości waszych produktów?
Doświadczenie nauczyło nas, którzy producenci oferują asortyment najwyższej jakości i wart uwagi naszych klientów. Nasze, niemal 20-letnie, doświadczenie na rynku pozwoliło nam wyselekcjonować grupę dostawców na których można polegać. Otwartość na opinie klientów pozwoliła dostosować ofertę do oczekiwań i nieustannie zmieniającego się rynku. Za każdym razem gdy wprowadzamy nowy produkt do naszego asortymentu, staramy się dowiedzieć na jego temat jak najwięcej - tak by wiedzieć co sprzedajemy i mieć świadomość że dany produkt nie zawiedzie oczekiwań naszego klienta. Wszystkie produkty sprzedawane jako żywność ekologiczna są potwierdzone odpowiednim certyfikatem BIO.
Zmieniły się moje dane adresowe, czy muszę zakładać nowe konto?
Nie, swoje dane adresowe możesz w każdej chwili zmienić lub nawet możesz dodać kilka adresów by później wybrać w trakcie zamawiania ten który w danym czasie jest dla Ciebie wygodny. Zmian takich możesz dokonać klikając link "Moje konto" dostępny w sekcji logowania.
W kilka chwil po dokonaniu zakupów dostałam/em e-maila ze szczegółami transakcji, czy to jest e-mail potwierdzajacy?
Nie, e-mail potwierdzający nie zawiera szczegółów zamówienia a jedynie jego numer i informacje o zmianie statusu zamówienia. Dopiero od momentu zmiany statusu zamówienia na "potwierdzone" zaczyna się liczyć czas oczekiwania na produkt. 
 
opinie opinie lojalnosciowy platnosci Paczkomaty InPost shopmania